Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2012 20:44 - Аз правих с теб любов...
Автор: storieswithoutwords Категория: Изкуство   
Прочетен: 3889 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 17.05.2012 20:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
-Нали ще дойдеш с нас на плаж?-
възсторжено попита Калина на следващата сутрин, докато едва сядах на стола, опитвайки се да покажа, че нищо не ме боли... но всъщност не беше така. По някаква причина ме болеше цялото тяло и се бях сдобила с не една синина и си имах цяла цицина на главата, но нея придобих тази сутрин преди половин час, когато се събудих и си дръннах главата в раклата, докато се изправях.
Избягвах погледа на Джеймс умишлено и се вгледах в топлите очи на Кали. Понякога се учудвах колко жизнерадостна можеше да бъде, независимо от положението, в което се намираше. Носеше почти напълно прозрачна, жълта рокля, а от долу цял бански костюм. Вече веднъж ходих с нея на плаж и се почувствах особено некомфортно, докато аз се пекох по изключително изрязания си бански, докато тя пазеше тялото си само за очите на Джеймс... поне основната част от тялото си. И този път се почувствах странно, макар да бях напълно облечена, носеща туника и къси, дънкови панталонки. Бях пуснала косата си и нямах никакво намерение да я връзвам, за да разкривам белезите от зъбите на Джеймс. Не, че можеше да разбере, че са от Джеймс, но факта, че аз знаех... това ми стигаше и не исках да придобивам открита публичност.
-Забавлявайте се вие!- насърчих ведро и се усмихнах малко пресилено, но все пак си беше усмивка.- Аз мислех днес да остана вкъщи и да довърша уговорката за документите за развода. Сигурна съм, че ще си прекарате страхотно сами!
-Жалко.-
тросна се леко недоволно Кали, докато наливаше кафе в чашата ми, за което й бях благодарна, защото ако ми се наложеше да се изправя и да седна още веднъж, щеше да е наистина трудно. Натъртванията по тялото ми протестираха срещу всяко движение и аз нямах избор, освен да ги пренебрегвам или слушам.- Това е единствения ми свободен ден за две седмици напред, мислех си, че ще е хубаво да го изкараме тримата... приятелски семейно.
-Това ще е шанс да изкарате денят романтично семейно.-
усмихнах се срещу й и отпих от чашата, продължавайки да избягвам погледа на седящият срещу мен Джеймс.
-Лоръл, искам да се чувстваш добре.- обади се той и аз въздъхнах, готова да му изкарам една страхотна лекция, но спрях преди да съм започнала, когато се сетих, че Калина ще стане свидетелка на наистина неприятна ситуация.
-Аз се чувствам добре, Джеймс, просто искам да се отърва час по- скоро от Ивайло. Ще е по- добре за мен, а и той ще бъде съвсем свободен и щастлив. Идете без мен, наистина, а аз ако случай свърша по- бързо работата, ще се обадя, за да дойда при вас.- осведомих и двамата и се изправих от стола. – Кали, остави чиниите, аз ще ги измия.
Поне миенето на чинии й дължах, освен че забърсах мъжа й неприлино и създадох цяла скрита интрига и доста лъжи между двамата. Не се бях отърсила цялостно от постъпката си и имах нужда да я изкупя по някакъв начин, дори това да беше миенето на чинии. Оставих кафената чаша на барплота и запретнах ръкави, надвесвайки се над мивката. Пуснах водата и безгрижна се заех с миенето на посудата. Кали излезе безмълвно от помещението. Може би бях прекалила мъничко с прекаленото много обяснения и това я караше да не се чувства удобно, но щеше да ме извини. За нейна сметка Джеймс не излезе, а тихите му стъпки се приближиха към мен. Не ме докосна. Харесваше ми това, че знаеше кога да спре и не се опитваше да навлиза по- дълбоко в проблема по този начин.
-Лоръл, утре искаш ли да дойдеш с мен в ателието?- попита някак сконфузено.
Мълчанието от моя страна сякаш му показа, че отговора може и да не му харесва или да не е очакваното, защото миг по- късно продължи, облягайки се на мивката, за да излезе пред сведения ми поглед.
-Не искам да се чувстваш некомфортно, когато сме в една стая или изобщо на едно мероприятие. Ако знаех, че ще се чувстваш така след случилото се, никога нямаше да го направя.
-Мислех, че си щастливо влюбен и скоро щастливо женен.-
прекъснах извиненията и съжаленията му, защото така се чувствах точно като поредната глупачка. За пореден път подлъгана от първичността на чувствата си. – А се оказва, че явно не държиш толкова на Калина колкото си мислех.
-Не, не, не ме разбираш. Аз наистина я обичам.-
поправи мислите ми той, но все още не съм убедена в истиността на думите му.- Просто... нашата любов е много повърхностна и спокойна. Тя е като човек, който трудно мога да отхвърля от ежедневието си, нужна ми е по някакъв начин, но не е жената, която ще обичам пламенно...
-Спри, моля те, не е нужно да ми даваш обяснения.

-С нея правя секс като по задължение... нищо специално не изпитва, когато я прегърна.- ръцете му ме хванаха за раменете и ме разтърсиха.- Мислех си, че живея щастливо, но когато се появи ти, Лоръл, ми показа, че не е така. Защото онази вечер аз правих с теб любов и се почувствах като най- щастливият мъж на света.


Тагове:   обичам,   аз,   любов,   с теб,   но,   Джеймс,   щастливо,   лоръл,   правих,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. graucho - Това някакъв сценарий за сапунерка ли е?:)
17.05.2012 20:51
Изумително:)
цитирай
2. storieswithoutwords - :)
17.05.2012 20:56
По- скоро драматична част от моето творчество ^^
цитирай
3. анонимен - 20:44 - Аз правих с теб любов. . . . Не е ...
17.05.2012 21:17
20:44 - Аз правих с теб любов....

Не е вярно. Защо лъжеш?
цитирай
4. storieswithoutwords - :D
17.05.2012 21:21
Анонимче... ти какво мислиш, че съм правила с теб?
цитирай
5. mirogankov - Тука стана интересно-хехе
22.05.2012 15:42
storieswithoutwords написа:
Анонимче... ти какво мислиш, че съм правила с теб?

Чичо Миро ще проследи драматичната завръзка-нали нямате нищо против:):):)С почит и забавление М-БГ
цитирай
6. анонимен - Ще има ли още?
23.05.2012 06:50
Ще има ли още?
цитирай
7. storieswithoutwords - Анонимче. . . ти какво мислиш, че съм ...
23.05.2012 21:45
mirogankov написа:
storieswithoutwords написа:
Анонимче... ти какво мислиш, че съм правила с теб?

Чичо Миро ще проследи драматичната завръзка-нали нямате нищо против:):):)С почит и забавление М-БГ

Абсолютно нищо против :DD
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: storieswithoutwords
Категория: Изкуство
Прочетен: 116481
Постинги: 45
Коментари: 38
Гласове: 351
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031