Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2012 10:34 - Ами сега?
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 6347 Коментари: 23 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не съм суеверна. Не ходя по врачки и екстрасенси, не търся контакти с отвъдното.
Но има нещо, в чиято достоверност съм се убедила от съвсем млада възраст , и това са зодиакалните знаци. Интереса ми бе провокиран от моя приятелка, голям спец в тази област откакто я помня. Естествено, не приех веднага и на доверие разпалените й пояснения относно съдбоносното влияние на звездите. Дълго време бях скептична и дори си позволявах лекомислени иронични забележки спрямо нейните зодиакални познания. Обаче тя проявяваше завидно търпение и стоически понасяше моите коментари, като подкрепяше думите си с факти от множеството книги за зодиите, които имаше винаги под ръка, но без да ми ги натрапва прекалено. По-късно разбрах, че това достойно, дори мъдро държание е характерна черта за всеки типичен Водолей, каквато зодия беше тя.
По някое време установих, че всички тези знаци и техните разновидности – китайски, индиански, японски, абе неизброими са, могат да бъдат един много приятен начин на забавление. Започнах да проявявам все по-голям интерес, а и, признавам, приятелката ми умееше да бъде доста упорита и убедителна.
Вече бяхме разнищили зодиакално всичките си приятелки и близки, и все повече се убеждавах в наличието на съвпадения, което не можеше да е просто случайност. И ако в началото приемах това несериозно, като повод за шеги и закачки, после започнах да си давам сметка, че това може да ми бъде от голяма полза.
Така или иначе в живота си се сблъскваме с най-различни хора, с които се налага да контактуваме, а понякога е толкова трудно да се намери общ език с тях. Ето точно тук познанията за зодиите могат да окажат неоценима помощ.
Най-напред установих, че съм истинска късметлийка, задето съм родена под знака на Везната, защото от всичко прочетено и сравнено със собствените ми качества стана ясно, че това е бисерът на зодиака. Едва ли ще е скромно да цитирам цялото богатство от разнородните таланти на Везната, но и без това е пределно ясно, че скромността не е едно от тях. Просто защото Везната има много ясна представа за малкото съкровище, което всъщност представлява, и с присъщата си естественост и непринуденост не счита за нужно да прикрива това под маската на фалшив свян. Интелект и чар – това е най-краткото описание на тази зодия.
Някои смятат противоречивата ни същност за недостатък, но аз знам отдавна, че това е само още едно от предимствата на тази зодия – винаги можем да изненадаме както околните, така и самите себе си, и с нас никога не е скучно. Особено ако изненадите са приятни.
Но преди всичко – имаме силно развита интуиция, което ни прави способни да разчитаме и най-потайните мисли на хората, с които контактуваме. Това, съчетано с едни задълбочени познания върху останалите знаци от зодиака, лично на мен ми даде чудесната възможност да потърся най-подходящия партньор за себе си.
По стечение на обстоятелствата първата ми сериозна връзка се оказа от зодия Дева. Това беше още по времето, когато не бях навлязла толкова дълбоко в същността на звездното влияние. Чак след време разбрах защо така и не успяхме да намерим общ език – мъжът Дева е твърде аналитичен за артистичната Везна. Неговата предпазливост и склонност да критикува, факта, че е склонен да подлага всичко на дисекция, дори и собствените си чувства, може да изкара от релси всяка истинска Везна.
Факт е, че към края на връзката ни го нарекох съвършен егоист, а после черно на бяло прочетох в зодията му същото.
Естествено, започнах да внимавам повече. Не беше трудно – просто избягвах контактите с Козирог, Стрелец и вече споменатата Дева. Особено неблагоприятен се оказа един мой по-задълбочен флирт с Рак, който със своята мнителност и тревожност неприятно ми напомни злополучната връзка с онази Дева. От тогава внимавам много и с Раците.
Теоретично бях наясно, че най-подходящи са ми въздушните – Близнаци и Водолей, вероятно за да се реем заедно из облаците. Обаче това, както се оказа след по-задълбочени проучвания, важи най-вече за по-ранна възраст. След трийсетте звездите посочваха като добра комбинацията с огнения Овен, и с малко грубоватия, но чаровен Скорпион, заради специфичният му хумор, който само една Везна може да сподели най-удачно. Не лоша е и комбинацията с Риби и Стрелец, заради техния толкова приятен романтизъм.
Оставаше практическата част, която едва ли щеше да ме затрудни – на една Везна ухажори никога не й липсват. Всъщност обикновено дори й идват малко в повече, притеглени от магнетизма й. Ох, все забравям, че няма да е лошо да показвам една идея повече скромност, но...това са просто факти...Именно поради това разни некомпетентни изказвания от рода на това, че съм истинска мъжемелачка, която си играе игрички само можеха да ме позабавляват искрено. Всъщност правех това, което всяка жена прави – избирах подходящият партньор, но за разлика от повечето други бях въоръжена с нужните помагала за това.
Ето защо бях принудена да отхвърля няколко варианта именно поради несходство в зодиакалния знак, макар да не отричам – единият беше наистина привлекателен. Дори бях готова да се обзаложа, че е Лъв, с тази негова горда осанка и приветливо излъчване. За мое голямо разочарование се оказа...Везна. А за мъжът Везна дори не ми се говори, само ще спомена, че са най-неверните мъже в целия зодиак. Когато разбрах за това настръхнах цялата и тутакси прекъснах всякакъв контакт. Мерси казвам аз на такава привлекателност, хайде няма нужда...
Обаче напоследък се появи един проблем. Голям проблем. От доста време по скайпа общувам с един млад мъж...ох, там е работата, че няма как да знам дори дали е млад, или пък даже дали е мъж...Камо ли това, от коя зодия е. Но не това е, което ме притеснява всъщност.
Усещам нещо много специално между нас и се боя, истински се боя, че този път съм влюбена. Ей така, директно, без изобщо да съм наясно с нищо, и то толкова съм влюбена, че дори не смея да го попитам каква зодия е. Да не би случайно да се окаже неподходяща. Ами сега?




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Не се притеснявай, Хриси...
12.06.2012 11:09
в скайпа няма любов, само тръпка :)))
А, ако изобщо има някакво значение, аз съм "близнак"... другата седмица имам рожден ден.
Приятен ден... и хубави емоции е скайпа!
цитирай
2. bilingual - :-)
12.06.2012 11:15
хаха, разсмя ме, Хрис :-) Тези зодиаци понякога само объркват хората ;-)
Хубав ден!
цитирай
3. hristam - didoignatov - Не се притеснявай, Хриси...
12.06.2012 12:15
didoignatov написа:
в скайпа няма любов, само тръпка :)))
А, ако изобщо има някакво значение, аз съм "близнак"... другата седмица имам рожден ден.
Приятен ден... и хубави емоции е скайпа!


Хм...на моменти усещам, че под някои мои писания трябва да напиша " не приемай написаното за действително" :))))
Хубав да е и твоят ден, близнако! :)
цитирай
4. hristam - bilingual - :-)
12.06.2012 12:16
bilingual написа:
хаха, разсмя ме, Хрис :-) Тези зодиаци понякога само объркват хората ;-)
Хубав ден!


Все така да ти е засмяно! Радвам се, че беше тук :)
цитирай
5. didoignatov - Хахаха, естествено, че не го приемам за действително.
12.06.2012 14:00
Ако всичко за което пишем, сме преживели сами, трябва да сме на по 1000 години.
Хубав ден!
цитирай
6. gocho52 - Има само две зодии...
12.06.2012 15:35
Стрелци и ...Застреляни.
Ако Той не е подходящ някой от вас ще си замине пръв.
Но трябва да провериш.
цитирай
7. alexs - Няма лошо да имаш среща с врачки и ...
12.06.2012 15:42
Няма лошо да имаш среща с врачки и естрасенси!
По скайпа може да се влюби човек!
Хубаво е една горда и суетна жена лудо да се влюби тогава тя става земна!
Хубав и приятен ден
Хриси!
цитирай
8. tili - Ох тия луксозни
12.06.2012 16:44
венерианци - Везните. Марс за вас - Овен;)))
цитирай
9. hristam - gocho52 - Има само две зодии...
12.06.2012 17:21
gocho52 написа:
Стрелци и ...Застреляни.
Ако Той не е подходящ някой от вас ще си замине пръв.
Но трябва да провериш.


Личи, че си Стрелец! :)))

Поздрави горещи!
цитирай
10. hristam - alexs - Няма лошо да имаш среща с врачки и ...
12.06.2012 17:24
alexs написа:
Няма лошо да имаш среща с врачки и естрасенси!
По скайпа може да се влюби човек!
Хубаво е една горда и суетна жена лудо да се влюби тогава тя става земна!
Хубав и приятен ден
Хриси!


Не е здравословно да се ходи по врачки, но всеки преценява сам за себе си. Това е така - чувала съм за много любовни истории, започнали по време на чат и завършили с Менделсон :) И за жената съм съгласна - но дори и да не е хубава, нито дори суетна...ако ще дори да е мъж, все си е хубаво да се влюби ;)))

Прохлада и свежест ти пожелавам в тая зверска жега!
цитирай
11. hristam - tili - Ох тия луксозни
12.06.2012 17:25
tili написа:
венерианци - Везните. Марс за вас - Овен;)))


Да. По някаква абсолютна случайност мъжът ми е точно Овен ;))
цитирай
12. vahisht - Има хора, които
12.06.2012 17:51
не могат да се впишат в зодиака на нашата вселена, те просто са от друго измерение:)
Успех в тъсенето!
Поздрави!
цитирай
13. hristam - vahisht - Има хора, които
12.06.2012 18:55
vahisht написа:
не могат да се впишат в зодиака на нашата вселена, те просто са от друго измерение:)
Успех в тъсенето!
Поздрави!


И е добре, че ги има...:)
Не знам на кого пожелаваш успех в търсенето, ако е на героинята ми - ще предам! ;)))
цитирай
14. mariniki - ех, как ме размисли само...
12.06.2012 19:33
за тези неверници Везните...
и въобще... с ласкава усмивка за теб...
най-сърдечно...
цитирай
15. hristam - mariniki - ех, как ме размисли само...
12.06.2012 20:23
mariniki написа:
за тези неверници Везните...
и въобще... с ласкава усмивка за теб...
най-сърдечно...


Ами не сме лесни ний...но пък сме така чаровни! :))

Радвам се, че се отби!
цитирай
16. zafirov - Ха сега де...
12.06.2012 21:53
Ха сега де, вкара ме в размисъл, я да попиташ приятелката с книжките аджеба какво ще рече за мъжете козирог и жените стрелец? Току виж ме запалила и аз да се интересувам от хороскопи и зодии и да знам от какво да бягам?! Пък после ще почерпя, за добрия урок и спестените грешни опити ;)
ПП не зная дали ще спестя грешните опити де, моята зодия е Магаре - инат и половина, и май ще ми е интересно да си науча урока по трудния начин.
цитирай
17. hristam - zafirov - Ха сега де...
12.06.2012 22:03
zafirov написа:
Ха сега де, вкара ме в размисъл, я да попиташ приятелката с книжките аджеба какво ще рече за мъжете козирог и жените стрелец? Току виж ме запалила и аз да се интересувам от хороскопи и зодии и да знам от какво да бягам?! Пък после ще почерпя, за добрия урок и спестените грешни опити ;)
ПП не зная дали ще спестя грешните опити де, моята зодия е Магаре - инат и половина, и май ще ми е интересно да си науча урока по трудния начин.


И да бягаш, и да не бягаш, една жена, ако си е наумила да те стигне, ще го направи! :)))
За жалост приятелката, както и героинята ми са плод на въображението ми, а аз самата имам съвсем бегли зодиакални познания. Няма да ти помогнат много :)
А за това си прав - винаги е много по-интересно да си научиш урока по трудния начин /ако и той да е по-болезнения/ ;)))
цитирай
18. ketcakuatl - ПОГЛЕДНАТО СЕРИОЗНО - Е МНОГО ТЪПО!
12.06.2012 23:15
7милиарда души, разделено на 12 зодии - прави около 600 милиона на зодия примерно. И ако някой измислен ти пише или казва по медиите - бла, бла - общи приказки - това ,,сигурно" е точно вярно за 600 милиона... Стига бе! Това е идиотщина! Звездите ще ти кажат/покажат пътя!? Те знаят и 'предначертават' твоя път и характер? Много епитети ми идват, ама няма да ви ги кажа...
цитирай
19. ketcakuatl - Аз съм Стрелец ако ще си разсъжда...
12.06.2012 23:25
Аз съм Стрелец ако ще си разсъждавате по темата. И то най-типичен според глупостите. Припознавам си единствено авантюризма, защото съм живял доста и на крайния север при минус 50, а сега се налага да живея на остров при плюс 50... Но оцелявам... Това което не ме уби ме направи по-силен! И зодиите нямат нищо общо!
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Има нещо вярно в зодиите. Навремето ...
13.06.2012 00:20
Има нещо вярно в зодиите. Навремето много не им обръщах внимание, но след анализ в ретроспекция установих, че като скорпи най-добре съм си изкарала с водните зодии, така както си го пише в книжките. Хареса ми хумора в твоя разказ и си личи, че не разбираш от зодии, а само си правиш шегички с тези, дето се взимат насериозно в зодиакален аспект. Поздрави!!
цитирай
21. hristam - ketcakuatl - ПОГЛЕДНАТО СЕРИОЗНО - Е МНОГО ТЪПО!
13.06.2012 09:52
Ей, човеко, нима не разбра, че това е поднесено с много хумор? Усмихвай се повече, и най-вече - вярвай в това, в което сам избереш да вярваш! ;))

Хубав да е денят ти!
цитирай
22. hristam - kasnaprolet9999 - Има нещо вярно в зодиите. Навремето ...
13.06.2012 09:54
kasnaprolet9999 написа:
Има нещо вярно в зодиите. Навремето много не им обръщах внимание, но след анализ в ретроспекция установих, че като скорпи най-добре съм си изкарала с водните зодии, така както си го пише в книжките. Хареса ми хумора в твоя разказ и си личи, че не разбираш от зодии, а само си правиш шегички с тези, дето се взимат насериозно в зодиакален аспект. Поздрави!!


Радвам се, че си усетила шеговитият аспект в написаното от мен, и надявам се, ти е било забавно! Аз също смятам, че много неща в зодиите са истина, поне що се отнася до моята - всичко е едно към едно! Аз съм типична извадка и много се кефя на това! :))

Благодаря ти, че беше тук!
цитирай
23. imbe - Vqrno ili ne ?
16.06.2012 15:09
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4899897
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031